Linki uz bildēm vērsies šajā pašā logā, tā ka, ja grib vairākus reizē vaļā, tad jāver ar vidējo peles pogu, vai kā nu kuram ver jaunā nodalījumā.

Es strādāju EBI Austrumu spārnā, un esmu mazliet pastaigājusi pa burvīgo campus. Gluži visas bildes nezinu, no kuras vietas uzņemtas, bet lielāko daļu gan. Un saulainā dienā tieši tik jauki tur izskatās.

Esmu bijusi ar kolēģiem laivot ar koku (punting) un tātad redzēju visādus skaistus tiltiņus un koledžu pagalmus. (Joprojām esmu apmulsusi par to, ko te nozīmē koledža.) Mums bija sarunātas laivas no Darvina koledžas, kurai ir ļoti skaists dārzs.

Biju Fitzwilliam muzejā. Viena daļa baudas ir nepiespiestajā apskatē (muzejs nemaksā neko, nav jāpaspēj neko apskatīt ierobežotā laikā, nav jāpiemērojas kādam līdzgājējam, klaiņoju bezmērķīgi un baudīju). Ēka šķita iespaidīgāka, nekā daudzas iespaidīgākas ēkas ir šķitušas. Kolekcija ir varena. Izstaigājos, izpriecājos par impresionistiem, par viļņiem, par gravējumiem stiklā, par portretiem un par vēl šo to. Tad padzirdēju, ka būs “guided tour”, un aizgāju piedalīties arī tajā. 4 mārciņas, bet to vērtas. Ieveda mani tajās telpās, ko nebiju pamanījusi. Par porcelānu pastāstīja, parādīja, kurš ir neizdevies porcelāna koks. Pastāstīja, ka Universitāte iedzīvojās uz bezmantinieku-profesoru rēķina. Un visādi citādi patīkam izklaidēja, kaut vai runājot ar mani Angliski.

Droši vien tāda pašsaprotama lieta, kāda tēla maģiskumu rada tas, kas ir ap šo tēlu, un kontrasts ar fonu. Interneta bildē neredz tik ļoti, bet uz vietas ļoti šķita, ka tā meitene ir feja.

Vēl es biju arī botāniskajā dārzā, kur ielīdu siltumnīcās, lai saprastu, kā jūtās cilvēki Latvijā karstajās dienās. 😉 Un ja es būtu godīgi fotografējusi visu, kas man patīk, tad jums būtu jāskatās neskaitāmas gājēju taciņu, kanālu, koku un ap kokiem apvijušos tīteņu bildes.

