Kad uzzināju par Flattr.com ideju, sapriecājos. Ideja viņiem, man šķiet, ir “put your money where your mouth is”, jeb tad, ja Tev kaut kas patīk, neapstājies pie padalīšanās ar citiem (publicēt sociālajā tīklā vai populāru ziņu agregatorā, vai kā nu tādus sauc), bet iedali viņiem kādu kapeiciņu.

Es ļoti labprāt mēnesī atvēlētu kādus santīmus saviem iemīļotākajiem servisiem (sms.02.lv, dict.lv), komiksiņiem (mildaslaiks.lv, diggercomic.com) un droši vien pat kādam blogam. Bet pagaidām tās nav lielas summas, ko es gribētu dalīt, daži lati mēnesī, ne vairāk. Un ja man vēl jāčakarējas ar donate pogu meklēšanu, slēgšanos pie PayPal vai interneta bankas, kas ir vēl čakarīgāk, tas beidzas ar to, ka es to nedaru.

Es gan saprotu, ka sistēma prasa 2 eiro, lai sāktu glaimot citiem, lai varētu uztaisīt pogu sev. Bet kāpēc gan ne, ja ir iespēja atpakaļ dabūt vairāk? Ziņās, kur es izlasīju par šo, tika minēts, ka sistēmas veidotājs ir viens no PirateBay cilvēkiem. Tā kā viņu idejas un projekti man līdz šim ir patikuši, esmu pozitīva arī pret šo.

Tā kā tiem, kas grib manus finansiālos glaimiņus, ātri, ātri uztaisiet sev Flattr pogas 🙂

