Es jau stāstīju, ka man patīk iedomāties, ka lielākā daļa cilvēku ir vairāk vai mazāk loģiski domājoši, grib darīt labus darbus lai cilvēce kopumā progresētu un attīstītos, un visādi citādi ir lieliski. Diemžēl, man ir tendence sevi vērtēt salīdzinot ar citiem. Man cilvēki saka, ka tā nevajagot darīt, bet man nav īsti skaidrs, kā vēl sevi vērtēt, ja ne salīdzinoši, un ar ko gan vēl salīdzināt, ja ne ar citiem cilvēkiem. Problēma rodas, kad es salīdzinu ar šiem lieliskajiem cilvēkiem, ar ko es esmu iedomājusies pasauli pilnu esam. Katrs mans slinkumiņš, katra mana nesavaldība vai jebkurš cits trūkumiņš padara mani sliktāku par tiem cilvēkiem, kuriem es ievēroju tikai labās īpašības un labos darbus un uz kuru trūkumiņiem es pieveru acis vai izdomāju, ka tas nav kukainis bet gan tā tam jābūt.

