Domāju, kā sataupīt naudu Laba daba biļetei, no kādām baudām atteikties. Pirmā doma – no saldējuma Pols. Rupji rēķinot, man būtu jāatsakās no 50 saldējumiem. Bez tā, ka pat ēdot pa saldējumam dienā man būtu teju divus mēnešus jāiztiek bez, un es nemaz neēdu pa saldējumam dienā, es nezinātu droši, kad ieskaitīt, ka neesmu nopirkusi gribēto Polu. Ja es no rīta gribu Polu un nenopērku, vai pēcpusdienā es gribu to pašu vai jau nākamo Polu?

Tātad jāpapildina lietu, uz ko ietaupīt, saraksts. Pievienoju atteikšanos no sabiedriskā transporta. Tur vismaz var skaidri sarēķināt – uz darbu, no darba – jau divi braucieni. Jāsavāc 60 braucieni un vēl mazliet. Atkal vairāk kā mēnesi jābraukā. Tiesa, kopā ar saldējumiem jau tā cerīgāk, kā arī ir pozitīvs risks pietiekami ilgi braukājot pierast pie tās lietas.

Kādi jums ir ieteikumi?

