Man nupat izteica vienu no glaimojošākajiem komplimentiem, kādus esmu saņēmusi.

Septembra otrajā nedēļā braukšu piedalīties sanāksmē par medicīnas / bionformātikas datu apmaiņas rīka izstrādi. Apmēram esmu lietas kursā par to, ko tas rīks ziemā ēd, bet pati nejūtos kā tā izstrādātājs. Sarežģītākais ir izdomāt (vai atrast, ja ir jau izdomāts), kā tulkot līdzīgu datu dažādos cilvēciskos aprakstus un uzprogrammēt to visu. Otro daļu es pilnīgi noteikti nedaru un pirmo daļu arī īsti nē.

Runājos ar šī rīka izstrādes organizatori par to, ko man īsti būs jādara tajā sanāksmē. Viņa teica, ka viņa gribētu, lai es izdomāju lietotāja saskarni šim rīkam (un attiecīgi noprezentēju tur). Bez tā, ko es jau vīmandieniņciksen izdarīju, viņa ieteica domāt par kādām tik intuitīvām sistēmām kā google translate. Un, ka ne velti viņa izvēloties mani saskarnes izdomāšanai, jo es uzņemot daudz informācijas, bet runājot reti un trāpīgi, un arī tai saskarnei vajadzētu būt tādai intuitīvai un lakoniskai.

Būtībā mani nosauca par labi dizainētu programmu informācijas apjoma un lietojamības ziņā.

